Activitats complementaries 2020

CURS 2020/2021

Cada dia de 4 a 5 de la tarda

Inscripcions al setembre.

Les activitats començaran a finals de setembre o la primera setmana d’octubre i finalitzaran la mateixa setmana que acaba el curs escolar.

U

Curs: de 1r a 6è

Esport7

PREU I FORMA DE PAGAMENT

Per fer la inscripció s’haurà d’abonar:

• 30€ (40€ si hi ha germans) de la quota de la Cafi.
  • 5€ de l’assegurança.
  • 40€ de matrícula per cada activitat

Pagament en un sol cop (setembre)

180€ anuals – cada activitat surt a 20€ mensuals (140+40 matrícula)

Pagament fraccionat en 3 cops

Cada activitat surt a 20€ mensuals

• 1r pagament: 60€
  • 2n pagament: 60€
  • 3r pagament: 20€  (60€-40€matrícula=20€)

Atenció! Als infants que estaven apuntats a les activitats complementàries el curs passat, els hi farem la devolució dels 60€ durant el mes de setembre, corresponents al tercer trimestre, ja que no es van poder realitzar.

ACTIVITATS EXTERNES

Des de la CAFI també oferim algunes activitats que tenen alguns avantatges per als socis que paguen la quota però els familiars són responsables dels infants a l’hora de portar-los i recollir-los.

ANGLÈS A KOLÒNICUS

Per aquest curs creem un nou grup de nens/es de 4t i 5è per donar la possibilitat d’aprendre anglès en un ambient lúdic, didàctic i amable centrat  en l’ús actiu de la llengua i amb l’objectiu d’anar a trobar l’alumne/a en el seu punt de coneixement i en ajudar-lo a avançar des d’aquí. Treballem amb grups reduïts d’un màxim de 9 alumnes i oferim classes de 1,5 h setmanals en un sol dia. Per als grups d’infants de l’escola Ítaca oferim l’horari adaptat de 16:20 a 17:50, de manera que els nens poden venir directament a peu des de l’escola i sovint en grup organitzat amb alguns pares i/o mares.
El preu d’aquestes classes per al curs ‪2020-21‬ és de 38 €/mes, amb una matrícula de 20 € pels alumnes nous. Per a membres d’una mateixa família apliquem un 10% de descompte. Les matrícules són de l’1 al 10 de setembre de 5 a 9 del vespre. Les classes comencen el dia 14 de setembre, si tot va bé, amb modalitat presencial.
El mes de setembre només cal abonar la meitat de la quota i la matrícula.
Estarem molt contents d´acollir-vos a l’escola si us hi animeu!

Persona que farà d’enllaç amb l’acadèmia serà la Marisa, aquí teniu el seu mail per les famílies interessades:  m_bueno_g@hotmail.com

CIRC A LA CRICA

GRUP PETITS
Infants de P5, 1r i 2n
Dimarts de 16’30 a 17’30.
Introducció a diferents tècniques de circ: acrobàcia de terra, equilibris acrobàtics, trapezi fix, teles, malabars i equilibris sobre objectes (cable, bola d’equilibri i rulets) amb l’eix central del joc com a eina educativa.

GRUP GRANS
Infants de 2n amb experiència, 3r 4t, 5è i 6è.
Dijous de 16’30 a 17’30.
Introducció a diferents tècniques de circ: acrobàcia de terra, equilibris acrobàtics, trapezi fix, teles aèries, malabars, equilibris sobre objectes (cable, bola d’equilibri, rulets) i expressió corporal. Introducció a la consciència corporal mitjançant el treball de la preparació física i la flexibilitat.

Si us interessa envieu un missatge al Pol polpetit@gmail.com

PISCINA GIMBE

Activitat oberta a tots els nens i nenes de l’escola, a partir de P3. Metodologia Ítaca.
Grups exclusius amb nens de l’escola Ítaca. La durada de les classes és de 45 minuts.  A partir de l’agost podeu consultar la data dels grups que es faran.
Inscripcions a la recepció del Gimbe 93 874 48 07.

PISCINES MUNICIPALS

Activitat oberta a tots els nens i nenes de l’escola, a partir de P3.
Es pot escollir qualsevol dia de la setmana en tres franges horàries, la durada de les classes és de 45 minuts.
Inscripcions a les piscines municipals 93 874 47 50.

Les famílies que necessiteu justificar el pagament de la quota de la CAFI, heu d’enviar a documentcafi@gmail.com :  el Nom i cognoms de l’infant i adjuntar el justificant del pagament de la quota de la CAFI.

COORDINACIÓ

Les activitats que s’ofereixen han estat aprovades pel Consell Escolar en coherència amb el tarannà educatiu de l’escola.

Un objectiu paral·lel al desenvolupament de les activitats és augmentar la participació dels pares i mares en aquesta comissió per millorar-ne la coordinació.

Podeu consultar el protocol de funcionament.

Per a informació de cada activitat, cliqueu sobre la icona de cada complementària.

Comissió d’Activitats Complementàries

Si teniu algun dubte podeu escriure un missatge a complementaries@escolaitaca.cat