Quota i participació a la Cafi

Des de la CAFI s’organitzen les Activitats Complementàries, s’ofereix el menjador i els serveis d’acollida i horari prolongat, es preparen les festes de Nadal, de la Primavera, xerrades, tallers, es compra l’aixovar del menjador… s’omplen els patis… Juntament amb l’escola s’organitza el Dia Especial, l’Acampada, la feina de les persones d’enllaç i es treballa en comissions mixtes.

• Necessitem pares i mares que vulgueu col·laborar-hi, perquè hi ha molta feina a fer i si la repartim és més fàcil fer-la. Moltes coses que tenim i fem a l’escola hi són gràcies a la CAFI.
  • Pel funcionament de la CAFI i per poder utilitzar qualsevol servei organitzat per la Cafi, cal abonar la Quota de la CAFI 30€ per a un fill o 40€ per més d’un fill a l’escola.
  • Contacte: cafi@escolaitaca.cat

Aquí pots consultar les actes de les reunions de la Junta Dinamitzadora i de les assemblees.

Esteu tots convidats a participar!