Comissió Comunicació 2023

Què fem?

Ens encarreguem de vetllar i transmetre la informació del que passa a tota la Comunitat: escola, alumnes i famílies.

• Gestionem les llistes de distribució i enviem els correus electrònics d’escola i CAFI a famílies, mestres i personal no docent
  • Elaborem i difonem l’INFOITK
  • Gestionem i actualitzem constantment la web
  • Dissenyem, elaborem i difonem: llibret de principi de curs, anunci de portes obertes, inscripcions, targetes d’agraïment, cartells de xerrades…
  • Portem la gestió informàtica de les inscripcions per a les jornades de mestres.
  • Assessorem i corregim pel que fa a comunicacions per a la comunitat.
  • Fem de pont entre les diferents comissions i les famílies i entre l’equip educatiu i les famílies.

I sempre busquem maneres d’agilitzar la gestió i comunicació entre els diferents col·lectius, intentant actualitzar-nos.

Qui som?

És una comissió mixta: CAFI i escola.

Raquel Álvarez

Anna Serra

Xavier Bonvehí

Olga Pich

Eugènia Carbajo

Contacte:

comunicacio@escolaitaca.cat

ACTUALITAT

Infoitk del mes

Hem elaborat un formulari que ens permetrà tenir actualitzades les dades de les famílies i el personal de l’escola, i alhora complirà amb les normes de protecció de dades vigent.

Totes les persones de la comunitat Ítaca haurien d’estar inscrites si volen rebre les informacions que s’envien des de CAFI i escola.

Accés directe al formulari