Comissió de Menjador 2020

QUÈ FEM?

S’encarrega de l’organització del menjador de l’escola i vetlla per fer de l’estona del menjador un espai amable, tranquil i integrat en el projecte educatiu d’escola.

Gestiona la bústia del menjador on els pares hi poden posar suggeriments i queixes.

QUI SOM?

És una comissió mixta a tres bandes: famílies, escola i l’empresa Pam i Pipa.

CAFI: Marta Morera – Jordi Caballol – Daniel Tiñena

Mestres: Bianca Mur (Petits) – Aina Vilalta (Mitjans) – Gisela Mas (Grans)

Pam i Pipa: Cristina Gutiérrez (supervisora) – Mercè Sardans (coordinadora) – i cada any, de forma rotatòria, representants de cuina i de monitoratge de les tres comunitats.

Contacte: menjador@escolaitaca.cat

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

MENÚS DEL MES

ACTUALITAT CURS 2019/2020

09/06/2020

Comunicat de Pam i Pipa:

El saldo de les targetes que no s’hagi gastat aquest curs, queda guardat pel curs que ve. En el cas que desitgeu que us retornem els diners amb una transferència bancària, feu-nos-ho saber, a través d’un correu a cris@serveiseducatiuspamipipa.com  o per telèfon: 93 635 64 93

27/01/2020

PORTES OBERTES AL MENJADOR DE L’ESCOLA

Es vol repetir l’experiència del curs passat d’obrir les portes del nostre menjador escolar.

La proposta es fa perquè les famílies puguin conèixer la dinàmica de funcionament del menjador. En cap cas, és per venir a dinar amb el fills. De l’experiència que en viureu, us en demanarem una opinió de retorn, que, com a comissió, segur que ens aportarà idees de millora, punts a treballar i satisfacció per la feina feta.

Cada dia, tres persones podran compartir un espai de menjador i un espai de lleure, tindran un monitor com a referent i la Mercè com a coordinadora.

Horari: 12’30 – 14’30

Lloc de trobada: Vestíbul; on la Mercè us acompanyarà al menjador assignat, us explicarà breument el funcionament i us presentarà el vostre monitor de referència.

Dates:

Comunitat de Petits: del 3 al 7 de febrer

Comunitat de Mitjans: del 10 al 14 de febrer

Comunitat de Grans: del 24 al 28 de febrer

Si esteu interessats en venir, envieu un correu electrònic a menjador@escolaitaca.cat amb les vostres dades:

– Nom i cognoms de l’adult

– Nom dels vostres fills i noms de les classes on van

– Dia que us interessa assistir a les portes obertes

– Telèfon de contacte

Moltes gràcies i que vagi de gust!!!

29/11/2020

Millores al servei de menjador:

• S’incorpora un nou espai de menjador a la Comunitat de Mitjans i a la Comunitat de Grans perquè no hi hagi tan volum de infants als menjadors.
  • S’incorpora un monitor extra.
  • Noves propostes durant l’estona de lleure a les Comunitats de Mitjans i Grans.

26/08/2019

REUNIÓ INFORMATIVA

El dijous 5 de setembre a 2/4 de 8 es farà la reunió informativa, si penseu fer ús del menjador és necessària la vostra assistència.