Comissió Finançament 2020

Què fem?

La comissió s’encarrega de buscar i gestionar diferents formes de finançament per a les activitats de la CAFI. Entre elles, gestiona la loteria de Nadal, subvencions públiques, convocatòries de concursos, contacte amb entitats o empreses, que puguin aportar finançament o materials per a benefici exclusiu dels nostres infants.

Qui som?

És una comissió mixta: CAFI i escola.

Mònica Vergés

Irene Jubany

Isa Peña

David Casas

(reforç: Eugènia Carbajo)

Contacte: financament@escolaitaca.cat

ACTUALITAT

25/04/2020

Hem obtingut el diploma de reconeixement com a finalistes i 100 € dels Premis FAPAC pel projecte CUINES DEL MÓN. Tota la info aquí.

La Comissió de Finançament ha presentat la candidatura del projecte de CUINES DEL MÓN, que es va dur a terme el curs passat per la Comissió Solidària, als premis FaPaC 2020.

El jurat ha emès el seu veredicte i el nostre projecte ha estat triat com un dels finalistes. Ara hem passat a la fase de votació popular, que s’acabarà el dia 9 d’abril.

L’acte de lliurament de premis es farà el 18 d’abril.

Amb la grossa de cap d’any ens tornen 1€ per butlleta. Si voleu cobrar-ho, us heu de posar en contacte amb la persona d’enllaç de la vostra classe abans del divendres 28 de febrer. La primera setmana de març, quan porteu les butlletes, se us entregaran els diners.
Si pel que sigui no ho feu en aquestes dates, ens podreu enviar un correu abans del dimarts dia 31 de març.

Si decidiu NO cobrar les butlletes, estareu fent un donatiu a la CAFI, en benefici dels nostres infants. Gràcies!