Menjador 2020-2021

Demaneu-lo a la Isa

Menú SENSE GLUTEN

Demaneu-lo a la Isa

Continuem amb l’elaboració dels dinars amb l’empresa Pam i Pipa.

Properament posarem els preus, així que se sàpiguen les noves condicions que els menjadors escolars han de seguir. No es preveuen canvis significatius.

• Pels alumnes que es quedin 16 dies o més al mes:
  • Pels alumnes que es quedin 2 o 3 dies setmanals:
  • Pels esporàdics:
  • Si no es paga la Quota de serveis de la Cafi:

Heu de presentar el resguard de pagament de la Quota de la Cafi si voleu gaudir dels preus reduïts.

Per dinar a l’escola heu de fer la inscripció  cada curs i necessiteu tenir la targeta per pagar els menús, que és personal i intransferible. El preu pels alumnes que encara no la tinguin és de 3€.

Hi ha dues formes de recarregar la targeta, tal i com s’explica en aquest document: Per caixer automàtic o bé per transferència a un compte de Banc Sabadell. A l’hora de fer els ingressos dels menús s’ha de ser molt clar al posar les dades:

• Número de la targeta.
  • Nom i cognom.

Els alumnes han de passar cada dia que es quedin a dinar la targeta abans de 2/4 de 10, sinó, aquell dia no podran dinar.

Si voleu deixar la targeta fixa a l’escola heu d’omplir aquest full d’autorització, però si un dia l’infant no es queda heu d’avisar abans de 2/4 de 10 per a que es retiri la targeta.

• Per cada infant de P3, tutora i família decidiran conjuntament el dia més adequat per començar a fer-ne ús.
  • Si voleu podeu enviar la documentació per correu electrònic a la Mercè mercepamipipa@gmail.com
  • Per qualsevol dubte del menjador podeu trucar de 9 a 2/4 de 10 del matí al telèfon 662 15 81 63 o enviar un missatge a mercepamipipa@gmail.com

DIETA TOVA

Entenem per dieta tova quan un alumne, esporàdicament, necessita fer règim per qüestions estrictament mèdiques.

En aquests casos el procediment serà el següent: al matí a la motxilla caldrà que l’alumne porti un full signat del pare/mare o tutor autoritzant-lo a fer dieta tova. El full s’ha de fer arribar entre les 9 i 2/4 de 10 a la persona responsable que trobareu al vestíbul.

Les dietes toves del menjador també es poden notificar per correu: mercepamipipa@gmail.com o WhatsApp 662158163

Comissió del Menjador