Menjador 2020-2021

NORMATIVA I NOVETATS PER AL CURS 2020-2021

ESTIGUEU SOVINT ATENTS A LA WEB PERQUÈ HI PODEN HAVER CANVIS EN L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT

Preus del menú:

• Pels alumnes que es quedin 16 dies o més al mes: 6,25€
  • Pels alumnes que es quedin 2 o 3 dies setmanals: 6,45€
  • Pels esporàdics: 6,65€
  • Si no es paga la Quota de serveis de la Cafi: 6,95€

Heu de tenir la Quota de la Cafi pagada si voleu gaudir dels preus reduïts.

L’estona de menjador

Degut a la nova situació creada per la pandèmia, el servei de menjador es veurà condicionat de la següent manera:

• A l’escola hi ha 25 aules/grups estables. A l’hora del menjador, alguns s’ajuntaran (màx.2) per crear 15 menjadors de grups estables, sense excedir la ràtio (15 C. Petits, 18 C. Mitjans i C. Grans). En el cas que 2 grups comparteixin aula/menjador, es mantindrà la separació entre grups.
  • A la C. de Petits NO ES PODRÀ PORTAR PITET O TOVALLÓ DE ROBA, es faran servir tovallons de paper, lliures de components químics.
  • Els infants, aquest any, no es podran servir ells mateixos.
  • Els infants que necessitin fer migdiada, hauran de dur mascareta per anar fins a la zona de descans.
  • Hi haurà gel hidroalcohòlic per cada grup/aula.

Altres canvis

Per canvi de proveïdors:

• És substitueix la carn de poltre per la de vedella, a partir d’octubre.
  • El gramatge de pollastre ha variat (és més gran), per tant les porcions s’adequaran al nou gramatge.

FUNCIONAMENT HABITUAL PER A L’ÚS DEL MENJADOR

LECTURA OBLIGADA

• Continuem amb l’elaboració dels dinars i el servei de monitoratge de l’empresa Pam i Pipa.
  • Per dinar a l’escola heu de fer la INSCRIPCIÓ cada curs. Es pot entregar la documentació al vestíbul o preferiblement enviar-la per correu electrònic a la Mercè mercepamipipa@gmail.com
  • Necessiteu tenir la targeta per a pagar els menús, que és personal i intransferible. El preu pels alumnes que encara no la tinguin és de 3€, cal demanar-la al vestíbul o ja us la faran amb la primera inscripció a menjador.
  • Per a dinar a l’escola, cal passar cada dia la targeta abans de les 9:30h per a poder ser comptabilitzat. Com a novetat:

PER A AGILITZAR ELS TRÀMITS DEL SERVEI DE MENJADOR:

• Els alumnes de Grans la passaran directament per la màquina.
      • Els alumnes de de Petits i Mitjans l’entregaran a la persona de la porta, encarregada d’agafar-les.
      • Els alumnes que són fixes i que ja tinguin la targeta a l’escola, només caldrà que donin el nom.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES D’USUARIS DE MENJADOR:

Per accedir a la coordinadora del menjador, a les nou, haureu d’accedir per la rampa i l’atenció es farà per la finestra que dóna a la mateixa rampa. En la mesura del possible, per a evitar aglomeracions i cues, us preguem que qualsevol tràmit o dubte que pugueu resoldre telemàticament, ho feu enviant un correu a mercepamipipa@gmail.com. L’Horari d’atenció presencial és:

• Comunitat de petits, dimarts de 9 a 10.
      • Comunitat de mitjans, dimecres de 9 a 10.
      • Comunitat de grans, dijous de 9 a 10.
  • Hi ha dues formes de recarregar la targeta, tal i com s’explica en aquest document: per caixer automàtic o bé per transferència bancària. Cal ser molt clar al posar les dades:
      • Número de la targeta.
      • Nom i cognoms.
  • Si voleu deixar la targeta fixa a l’escola heu d’omplir aquest full d’autorització. I PREFERIBLEMENT ENVIAR-LO PER CORREU ELECTRÒNIC A LA MERCÈ. Si un dia l’infant no es queda heu d’avisar abans de les 9:30h per a que no es passi la targeta.
  • S’està mirant l’ús d’una aplicació per tal de reduir temps d’espera i aglomeracions. S’informarà en el seu moment de la seva posada en funcionament.
  • Si voleu saber quants diners us queden a la targeta, podeu enviar un correu electrònic a la Mercè de menjador, especificant nom de l’infant i número de targeta.
  • Per als infants de P3, tutor/a i família decidiran conjuntament el dia més adequat per començar a fer-ne ús.

• Per a qualsevol altre dubte sobre el servei de menjador podeu enviar un missatge a mercepamipipa@gmail.com o trucar de 9 a 9:30 del matí al telèfon 662 158 163.

MENÚS

SETEMBRE 2020

MENÚ ECOLÒGIC

MENÚ VEGETARIÀ

Menú SENSE LACTOSA

Demaneu-lo a la Mercè

Menú SENSE GLUTEN

Demaneu-lo a la Mercè

DIETA TOVA

Entenem per dieta tova quan un alumne, esporàdicament, necessita fer règim per qüestions estrictament mèdiques.

En aquests casos el procediment serà el següent: al matí a la motxilla caldrà que l’alumne porti un full signat del pare/mare o tutor autoritzant-lo a fer dieta tova. El full s’ha de fer arribar entre les 9 i 2/4 de 10 a la persona responsable que trobareu al vestíbul.

Les dietes toves del menjador també es poden notificar per correu: mercepamipipa@gmail.com o WhatsApp 662158163

Comissió del Menjador

menjador@escolaitaca.cat