Menjador 2020-2021

CONSULTAR MENÚS DE MESOS ANTERIORS___

NORMATIVA I NOVETATS PER AL CURS

ESTIGUEU SOVINT ATENTS A LA WEB PER SEGUIR LES NOVETATS I CANVIS

Preus dels menús: heu de tenir la Quota de la Cafi pagada si voleu gaudir dels preus reduïts.

• Pels alumnes que es quedin 16 dies o més al mes: 6,25€
  • Pels alumnes que es quedin 2 o 3 dies setmanals: 6,45€
  • Pels esporàdics: 6,65€
  • Si no es paga la Quota de serveis de la Cafi: preu únic de 6,95€

CURS 20-21

L’estona de menjador

Degut a la nova situació creada per la pandèmia, el servei de menjador es veurà condicionat de la següent manera:

• A l’escola hi ha 25 aules/grups estables. A l’hora del menjador, alguns s’ajuntaran (màx.2) per crear 15 menjadors de grups estables, sense excedir la ràtio (15 C. Petits, 18 C. Mitjans i C. Grans). En el cas que 2 grups comparteixin aula/menjador, es mantindrà la separació entre grups.
  • A la C. de Petits NO ES PODRÀ PORTAR PITET O TOVALLÓ DE ROBA, es faran servir tovallons de paper, lliures de components químics.
  • Els infants, aquest any, no es podran servir ells mateixos.
  • Els infants que necessitin fer migdiada, hauran de dur mascareta per anar fins a la zona de descans.
  • Hi haurà gel hidroalcohòlic per cada grup/aula.

Altres canvis

Per canvi de proveïdors:

• És substitueix la carn de poltre per la de vedella, a partir d’octubre.
  • El gramatge de pollastre ha variat (és més gran), per tant les porcions s’adequaran al nou gramatge.

FUNCIONAMENT HABITUAL PER A L’ÚS DEL MENJADOR

LECTURA OBLIGADA

• Continuem amb l’elaboració dels dinars i el servei de monitoratge de l’empresa Pam i Pipa.
  • Per dinar a l’escola heu de fer la INSCRIPCIÓ cada curs. Es pot entregar la documentació al vestíbul o preferiblement enviar-la per correu electrònic a la Mercè mercepamipipa@gmail.com
  • Necessiteu tenir la targeta per a pagar els menús, que és personal i intransferible. El preu pels alumnes que encara no la tinguin és de 3€, cal demanar-la al vestíbul o ja us la faran amb la primera inscripció a menjador.
  • Per a dinar a l’escola, cal passar cada dia la targeta abans de les 9:30h per a poder ser comptabilitzat. Com a novetat:

PER A AGILITZAR ELS TRÀMITS DEL SERVEI DE MENJADOR:

• Els alumnes de Grans la passaran directament per la màquina.
      • Els alumnes de de Petits i Mitjans l’entregaran a la persona de la porta, encarregada d’agafar-les.
      • Els alumnes que són fixes i que ja tinguin la targeta a l’escola, només caldrà que donin el nom.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES D’USUARIS DE MENJADOR:

Per accedir a la coordinadora del menjador, a les nou, haureu d’accedir per la rampa i l’atenció es farà per la finestra que dóna a la mateixa rampa. En la mesura del possible, per a evitar aglomeracions i cues, us preguem que qualsevol tràmit o dubte que pugueu resoldre telemàticament, ho feu enviant un correu a mercepamipipa@gmail.com. L’Horari d’atenció presencial és:

• Comunitat de petits, dimarts de 9 a 10.
      • Comunitat de mitjans, dimecres de 9 a 10.
      • Comunitat de grans, dijous de 9 a 10.
  • Hi ha dues formes de recarregar la targeta, tal i com s’explica en aquest document: per caixer automàtic o bé per transferència bancària. Cal ser molt clar al posar les dades:
      • Número de la targeta.
      • Nom i cognoms.
  • Si voleu deixar la targeta fixa a l’escola heu d’omplir aquest full d’autorització. I PREFERIBLEMENT ENVIAR-LO PER CORREU ELECTRÒNIC A LA MERCÈ. Si un dia l’infant no es queda heu d’avisar abans de les 9:30h per a que no es passi la targeta.
  • S’està mirant l’ús d’una aplicació per tal de reduir temps d’espera i aglomeracions. S’informarà en el seu moment de la seva posada en funcionament.
  • Si voleu saber quants diners us queden a la targeta, podeu enviar un correu electrònic a la Mercè de menjador, especificant nom de l’infant i número de targeta.
  • Per als infants de P3, tutor/a i família decidiran conjuntament el dia més adequat per començar a fer-ne ús.

• Per a qualsevol altre dubte sobre el servei de menjador podeu enviar un missatge a mercepamipipa@gmail.com o trucar de 9 a 9:30 del matí al telèfon 662 158 163.

DIETA TOVA

Entenem per dieta tova quan un alumne, esporàdicament, necessita fer règim per qüestions estrictament mèdiques.

En aquests casos el procediment serà el següent: al matí a la motxilla caldrà que l’alumne porti un full signat del pare/mare o tutor autoritzant-lo a fer dieta tova. El full s’ha de fer arribar entre les 9 i 2/4 de 10 a la persona responsable que trobareu al vestíbul.

Les dietes toves del menjador també es poden notificar per correu: mercepamipipa@gmail.com o WhatsApp 662158163

TERMINI acabat *Ajuts individuals de menjador per al curs 2021-2022