Menjador

Demaneu-lo a la Isa

Menú SENSE GLUTEN

Demaneu-lo a la Isa

Continuem amb l’elaboració dels dinars amb l’empresa Pam i Pipa.

El preu dels tiquets pel curs que ve serà:

• 6€- A partir de 16 dies al mes.
  • 6,20€ – A partir de 8 dies al mes.
  • 6,50€ – Esporàdic
  • 6,80€ – NO SOCI CAFI

Heu de presentar el resguard de pagament de la Quota de la Cafi si voleu gaudir dels preus reduïts.

Per dinar a l’escola heu de fer la inscripció i necessiteu tenir la targeta per pagar els menús, que és personal i intransferible. El preu pels alumnes que encara no la tinguin és de 3€.

Hi ha dues formes de recarregar la targeta: Per caixer automàtic o bé per transferència a un compte de Banc Sabadell. A l’hora de fer els ingressos dels menús s’ha de ser molt clar al posar les dades:

• Número de la targeta.
  • Nom i cognom.

Els alumnes han de passar cada dia que es quedin a dinar la targeta abans de 2/4 de 10, sinó, aquell dia no podran dinar.

Si voleu deixar la targeta fixa a l’escola heu d’omplir aquest full d’autorització, però si un dia l’infant no es queda heu d’avisar abans de les 10 per a que es retiri la targeta.

• Per cada infant de P3, tutora i família decidiran conjuntament el dia més adeqüat per començar a fer-ne ús.
  • Si voleu podeu enviar la documentació per correu electrònic a la Mercè mercepamipipa@gmail.com
  • Per qualsevol dubte del menjador podeu trucar de 9 a 2/4 de 10 del matí al telèfon 662 15 81 63 o enviar un missatge a mercepamipipa@gmail.com

El dimecres 6 de setembre a 2/4 de 8 es farà la reunió informativa, si penseu fer ús del menjador és necessària la vostra assistència.

DIETA TOVA

Entenem per dieta tova quan un alumne, esporàdicament, necessita fer règim per qüestions estrictament mèdiques.

En aquests casos el procediment serà el següent: al matí a la motxilla caldrà que l’alumne porti un full signat del pare/mare o tutor autoritzant-lo a fer dieta tova. El full s’ha de fer arribar entre les 9 i 2/4 de 10 a la persona responsable que trobareu al vestíbul.

Les dietes toves del menjador també es poden notificar per correu: mercepamipipa@gmail.com o WhatsApp 662158163

Comissió del Menjador