Activitats complementàries 2021-2022

LES COMPLEMENTÀRIES QUE ES FAN A L’ESCOLA

Activitats amb places lliures:

• Percussió
  • Cuinetes
  • Teatre Musical
  • Beisbol
  • Capoeira
  • Dansa

Per inscriure’s a alguna d’aquestes activitats us heu d’adreçar directament al mail: complementaries@escolaitaca.cat

Informació de la Inscripció i pagament complementàries 21-22 (inici de curs)

Graella amb els dies i horaris

Descripció de les activitats

dansa contemporània

tallers científics

percussió

guitarra

teatre musical

bèisbol

cuinetes

skate

capoeira

judo

LES ACTIVITATS EXTERNES

Des de la CAFI també s’ofereixen algunes activitats per als socis que paguen la quota, però són les famílies qui es responsabilitzen de dur-hi els infants, ja que es fan fora de l’escola.

PISCINES MUNICIPALS

informació i inscripcions piscina

*Si voleu gaudir del descompte en la quota de la piscina, un cop pagada la quota de la CAFI i feta la inscripció a les Piscines Municipals, heu d’escriure un mail sol·licitant el justificant necessari a l’adreça families@escolaitaca.cat, indicant nom i cognoms dels infants.

LA CRICA

L’entitat

Més informació i inscripcions:   polpetit@gmail.com

COORDINACIÓ

Les activitats que s’ofereixen han estat aprovades pel Consell Escolar en coherència amb el tarannà educatiu de l’escola.

Un objectiu paral·lel al desenvolupament de les activitats és augmentar la participació dels pares i mares en aquesta comissió per millorar-ne la coordinació.

Podeu consultar el protocol de funcionament.

Per a informació de cada activitat, cliqueu sobre la icona de cada complementària.

Comissió d’Activitats Complementàries

Si teniu algun dubte podeu escriure un missatge a complementaries@escolaitaca.cat