Comissió Administrativa 2023

QUÈ FEM?

S’encarrega de gestionar i controlar la situació econòmica, administrativa i laboral de la CAFI.

• Comptabilitat, tresoreria, declaració de la renda, impostos…
  • Ajuda en la confecció del llistat de socis de la CAFI.
  • Suport a les altres comissions.

QUI SOM?

Xavier Bonvehí

Maite Duque

Contacte: tresoreria@escolaitaca.cat

ACTUALITAT

La CAFI és una gran estructura que acompanya i dona suport a l’escola en benefici dels infants i les seves famílies. Se sustenta amb el treball de les persones que la formen i, econòmicament, amb el pagament de les Quotes.

En el cas que els vostres infants utilitzin l’Horari d’Acollida, l’Horari Prolongat, el Servei de Bus escolar o facin alguna Activitat Complementària, cal tenir pagada la Quota de la Cafi.

Per a dinar al menjador de l’escola no és obligatori pagar la quota però els infants tindran un preu
diferent si la paguen o no.

Quota anual de 30€ per a famílies amb un sol infant.
Quota anual de 40€ per a famílies amb més d’un infant a l’escola.

Compte corrent de la Cafi del BBVA: ES16 0182 4616 2102 0520 8343
En el concepte de la transferència cal posar: CAFI + nom complet de l’infant o infants germans.