Comissió Educativa

Què fem?

Ens encarreguem de donar acollida a les famílies noves, dinamitzar la participació de les famílies i acostar l’eix pedagògic de l’escola als pares. Tasques:

• Organització de xerrades.
  • Gestió i organització del monitoratge per a xerrades i reunions.
  • Continuïtat a la Secundària: Procés de treball sobre l’escola-institut  i estat de la demanda d’adscripció al SIS Manresa
  • Recull noves propostes pedagògiques.
  • Segregació escolar.
  • Ús del solar contigu.
  • Coordinació acolliment

Qui som?

És una comissió mixta: CAFI i escola.

Judit Font, Laia Andreu, David Ribera, Ingrid Bresser, Roser Jordan, Raquel Balcells, Marta Gutiérrez, Gisela Molas

Contacte: educativa@escolaitaca.cat

ACTUALITAT

11/12/2021

Vídeo de l’enregistrament de la xerrada:  “Diversitat afectiva, sexual i de gènere: obrim la mirada”

Enllaç per consultar contes, llibres i material divers recomanat per la Maria. Veure aquí.

12/11/2021

El dilluns 22 de novembre us convidem a la xerrada: “Diversitat afectiva, sexual i de gènere: obrim la mirada”

Realitzada per: Teo Valls (terapeuta gestalt, de shiatsu i corporal, persona transsexual especialitzada a acompanyar processos de trànsit a persones trans i al col·lectiu LGTBI), i Maria Majà (tècnica referent del Servei d’Atenció LGTBI de Manresa).

La  xerrada està oberta a tothom. És molt important que vingueu sense els infants. Si són alumnes de l’escola hi haurà servei de monitoratge gratuït.

Cal confirmar assistència. Tant per la xerrada com pel monitoratge us heu d’apuntar en aquest formulari.

Teniu temps d’apuntar-vos fins el divendres dia 19.

Recordeu que les famílies sou les responsables d’acompanyar els infants fins a monitoratge (sala de moviment de petits) i de recollir-los al mateix lloc.

04/03/2021

LA COMISSIÓ EDUCATIVA VA ORGANITZAR AQUESTA INTERESSANT XERRADA

EL DIA 8 DE MARÇ DE 2021:

US EN PENGEM L’ENREGISTRAMENT PER A QUE EN PUGUEU GAUDIR TANT COM ELS QUE HI VAN PODER SER.

El 4 de març de 2020 es va organitzar una xerrada amb Pepa Horno, que duia per títol: Amor, límits i consciència. Va ser un gran èxit d’assistència i molt interessant. La volem compartir amb tots vosaltres. Aquí la teniu: