Comissió d’Economia solidària 2020

QUÈ FEM?

Aquesta comissió s’encarrega de vetllar per la igualtat d’oportunitats dels infants de l’escola i les seves famílies, independentment de la seva situació econòmica.

• Vetllar per a que tot l’alumnat quedi cobert en tots àmbits de despeses: material, sortides de l’escola i colònies de 5è i 6è.
  • Recaptar fons a través de venda de samarretes, boc’n’rolls i bosses, calendari, llumineta i dinar en el dia especial..

QUI SOM?

És una comissió mixta: CAFI i escola, formada per:

• Berta Bonet
  • Tere Montes
  • Aitziber Aparicio
  • Olga Sánchez
  • Anna Correro
  • Alícia Díaz
  • Zein Mora
  • Carolina Cupini
  • Àgata Casas
  • David Casas
  • Sílvia Jimenez
  • Eulàlia Guasch

Contacte: solidaria@escolaitaca.cat

CURS 20-21

PRODUCTES ÍTACA A LA VENDA

*Consulteu i encarregueu els productes al nostre formulari

*ANIMEU-VOS A COMPRAR CALENDARIS SOLIDARIS!!

CURS 19-20

La Comissió de Finançament va presentar una candidatura als premis FaPaC 2020 amb el projecte CUINES DEL MÓN, que es va dur a terme el curs passat a l’escola, promogut per la Comissió Solidària.

Amb votació popular, el nostre projecte ha quedat finalista. Això ha resultat un premi de 100€ per a l’escola. Moltes felicitats a totes i tots i gràcies per les votacions.

Consulta-ho a la web de la FAPAC aquí.