Comissió d’Economia solidària 2020

QUÈ FEM?

Aquesta comissió s’encarrega de vetllar per la igualtat d’oportunitats dels infants de l’escola i les seves famílies, independentment de la seva situació econòmica.

• Vetllar per a que tot l’alumnat quedi cobert en tots àmbits de despeses: material, sortides de l’escola i colònies de 5è i 6è.
  • Recaptar fons a través de venda de samarretes, boc’n’rolls i bosses, calendari, llumineta i dinar en el dia especial..

QUI SOM?

És una comissió mixta: CAFI i escola, formada per:

• Berta Bonet
  • Olga Sánchez
  • Anna Correro
  • Alícia Díaz
  • Zein Mora
  • Àgata Casas
  • Carlos Vargas
  • David Casas
  • Sílvia Jiménez
  • Eulàlia Guasch

Contacte: solidaria@escolaitaca.cat

ACTUALITAT

CURS 21-22

Ja es poden reservar els Calendaris Solidaris 2022. Per garantir que no us quedeu sense, és important que ompliu el formulari, teniu temps fins al dia 25 de novembre. Si feu la reserva després d’aquest dia, els tindrem en la segona comanda. Si teniu algun problema amb el formulari, envieu-nos un correu electrònic a  solidaria@escolaitaca.cat.

Recordeu que tot el que es recapta serveix per a garantir la igualtat d’oportunitats entre els infants i les famílies de l’escola.

CURS 20-21

Durant el curs s’han venut productes d’Ítaca (Boc’n’rolls, calendaris, bosses i samarretes). El que es recapta serveix per a garantir la igualtat d’oportunitats dels infants de l’escola i les seves famílies.

CURS 19-20

La Comissió de Finançament va presentar una candidatura als premis FaPaC 2020 amb el projecte CUINES DEL MÓN, que es va dur a terme el curs passat a l’escola, promogut per la Comissió Solidària.

Amb votació popular, el nostre projecte ha quedat finalista. Això ha resultat un premi de 100€ per a l’escola. Moltes felicitats a totes i tots i gràcies per les votacions.