LA CAFI

22 de juny del 2016

Cens de la Cafi i Quota de serveis

L’11 de març vam fer una assemblea per aprovar els nous estatus i de cara al curs que ve ens trobem que hem de fer un cens de socis de la Cafi.

• Per a ser soci no cal pagar la quota i ho poden ser tots els adults, no només pares i mares, també ho poden ser els avis, els tiets… els adults acompanyants de l’infant. És per això que quan us donin els informes un cop acabat el curs us donaran un full on us hi podreu apuntar els adults que considereu de cada família.

• És important que les famílies paguin la Quota de la Cafi per a que aquesta pugui fer la feina que fa durant tot l’any. Per això el mateix dia dels informes us donaran un full explicant-vos com fer el pagament de la quota de serveis de la Cafi, que és de 30€ si teniu un fill a l’escola o 40€ si teniu més d’un fill a l’escola.

• En el cas que els vostres fills utilitzin l’Horari d’Acollida, l’Horari Prolongat o facin alguna Activitat Complementària, han de pagar obligatòriament la Quota de serveis de la Cafi.

• Per a dinar al menjador de l’escola no és obligatori pagar-ne la quota però els infants tindran un preu diferent si la paguen o no. Això és perquè tot l’aixovar de la cuina i el menjador l’ha comprat la Cafi i el renova també la Cafi, és per això que els infants que es queden a dinar en paguen una part, o bé amb el tiquet del menjador o bé amb la Quota de serveis de la Cafi.

La Quota de serveis la podeu pagar quan us vagi bé, excepte si els vostres fills han de utilitzar algun dels serveis de la Cafi, en aquest cas l’heu de pagar abans del 21 de setembre.

Que tingueu un bon estiu!

Comunitat educativa escola Ítaca

2 de novembre del 2014

Com tots sabeu a l’Ampa estem en temps de canvis.

Tal com us vam explicar a l’assemblea de principi de curs teníem la intenció de canviar el nom de l’Ampa, i tenint en compte totes les aportacions fetes per part dels pares i mares que van venir a l’Assemblea del passat 26 de setembre, l’Ampa té un nou nom que és CAFI (Comunitat d’Adults i Famílies d’Itaca).

Aquest canvi neix arrel d’aquesta nova d’estructura per la qual hem optat, més horitzontal i a on tothom hi té cabuda. La idea és doncs abandonar el terme “associació” (perquè tots som membres de l’AMPA) i cercar una paraula que ens defineixi i que ens englobi millor.

La paraula “Comunitat” ens agrada molt i sintonitza amb la manera de fer de l’escola (Comunitats de Petits, Mitjans, Grans, mestres…). Partint d’aquí, i tenint en compte que tots som Adults i tots tenim una Família, el nom surt pràcticament sol: Comunitat d’Adults i Famílies d’Ítaca.

La CAFI doncs, obre les seves portes a tots i totes. Podeu venir a descobrir-la els Dilluns de l’Ampa als patis de l’Escola.

Comunitat educativa escola Ítaca