Formulari Subscripció

El curs 2019-2020 s’ha elaborat un nou registre de les dades de les famílies de l’escola que volen rebre informació pels diferents canals de comunicació, que compleix amb la Llei de protecció de dades.

Si no us heu registrat encara, podeu fer-ho al següent formulari.

IMPORTANT: Cal omplir un formulari per a cada adreça de correu on es vulgui rebre la informació.

És necessari que almenys una persona per família deixi el seu correu electrònic per a poder rebre els mails de comunicació. Si voleu deixar dues adreces electròniques haureu d’omplir dos formularis (poseu el nom del mateix infant en els dos formularis).

Si algú necessita ajuda per a omplir el formulari, podeu enviar un mail a comunicacio@escolaitaca.cat.

****Els mestres i personal de serveis, us heu de registrar en aquest altre formulari (NOMÉS PER A PERSONAL DE L’ESCOLA)

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Comissió de comunicació.