Horari d’acollida i prolongat

Curs 2020-2021

Aquest curs tornarem a oferir l’Horari d’acollida (de 8 a 9) i el Prolongat (de 4 a 5) per a les tres comunitats de l’escola.

El servei es farà al menjador, al costat de la cuina. Els infants d’aquest servei hauran d’anar amb mascareta.

Els preus són:

• De 3 a 5 dies fixes: 34 €
  • 1 o 2 dies fixes: 17 €
  • Dies esporàdics: 4 €

Evitem que qualsevol infant faci més de 8 hores a l’escola. Per tant, si es queda al menjador només podrà fer servir un dels dos serveis (acollida o prolongat), si no es queda al menjador, sí que podria fer servir els dos.

Si hi esteu interessats heu omplir el full d’INSCRIPCIÓ i enviar-lo a la Mercè: mercepamipipa@gmail.com

Si voleu fer ús d’algun d’aquests serveis heu de tenir pagada la Quota de la Cafi.

Important: Si utilitzeu l’horari prolongat de manera habitual o en dies fixes, heu d’avisar, el dia que no es quedi, amb un missatge de whatsapp a la Mercè 662158163. No cal notificar que sí que es queda.

La CAFI