Comissió de festes. Cursos anteriors

16/12/2022

TORRONADA A L’ESCOLA

04/11/2022

Festa grossa a l’escola: 15è aniversari, inauguració de la porta nova i festa de Benvinguda a les famílies noves.

Curs 2021/2022

10/06/2022

Informació sobre l’acampada

05/05/2022

Convoquem a les persones que vulguin ajudar a la preparació de la festa, el mateix divendres a les 14’30h al pati de mitjans/grans.

24/04/2022

Estem preparant la Festa de la Primavera pel dia 13 de maig.

Consulta la informació i col·labora-hi!

17/12/2021

Celebració de la Torronada ‘sense torrons’ per celebrar la cloenda del final de trimestre. Amb racons de manualitats (postals, penjolls i poemes) per engalanar l’arbre dels agraïments. Ha acabat amb una cantada de nadales.

Curs 2020/2021

06/02/2021

Enguany el Carnestoltes infantil de Manresa s’ha hagut d’adaptar a les circumstàncies i la proposta que es fa és un concert familiar, amb entrades gratuïtes.
Les podeu aconseguir a l’enllaç https://ajmanresa.fila12.cat/,a partir del proper dimecres 3 de febrer a les 8h.
Per altra banda, us informem que podreu escoltar online les cançons del concert a la pel·lícula “Ambauka i el fantasma Bububú” (40′) que fan el proper diumenge 7 de febrer a les 18h al següent enllaç:

21/12/2020

Com ja sabeu, cada curs, acabem aquest primer trimestre amb una torronada, cantant nadales i penjant desitjos a l’arbre. Aquest curs no és possible poder-nos trobar, degut a la situació sanitària que estem vivint, però des de la comissió de festes  no ens hem volgut quedar sense fer res.

És per aquest motiu que hem posat, igualment, l’arbre al pati i els nens i nenes han escrit els seus desitjos i els han penjat com cada any.

Amb l’arbre i els desitjos ens ha semblat bé fer-vos un petit regal: aquesta felicitació, desitjant i esperant que passeu unes bones festes i que el 2021 sigui pròsper i ens porti coses bones per a totes les famílies.

Curs 2019/2020

CARNESTOLTES MUSICAL

La rua del Carnestoltes de Manresa va ser el diumenge 16 de febrer.

La comparsa de la CAFI d’Ítaca anava de Notes musicals, la proposta més votada per les famílies, juntament amb la de Partitures.

La comissió de festes vol agrair la participació a totes les famílies que van formar part de la rua de Carnestoltes de Manresa,

i als grups de percussió i de capoeira de l’escola, que també van col.laborar i van posar música a la comparsa.