COMISSIÓ DE FINANÇAMENT. CURSOS ANTERIORS

CURS 22-23

19/11/2022

Clica la imatge per veure la informació de la loteria. El sorteig és el dia 20 de desembre. Sort!

CURS 21-22

05/02/2022

Des de la comissió de finançament hem treballat amb la de mobilitat per a redactar el projecte de mobilitat sostenible i segura per a presentar als premis AFFAC 2022. Podeu consultar el projecte aquí

16/01/2022

Enguany, per cada butlleta de la loteria de la Grossa de l’escola, han tocat 2,50€.

Els que ho vulgueu cobrar ho podreu fer fins al 4 de febrer en aquests horaris a la sala de la CAFI, de la rampa:

-dimarts i dijous de 16’00 a 16’30

-dilluns, dimecres i divendres de 9’15 a 9’45

Passada aquesta data i fins a 31 de març, per a cobrar, podeu enviar correu electrònic a financament@escolaitaca.cat

Els diners no cobrats, com sempre, s’invertiran en millores i serveis per a l’escola.

CURS 19-20

25/04/2020

La Comissió de Finançament ha presentat la candidatura del projecte de CUINES DEL MÓN, que es va dur a terme el curs passat per la Comissió Solidària, als premis FaPaC 2020.

El jurat ha emès el seu veredicte i el nostre projecte ha estat triat com un dels finalistes. Ara hem passat a la fase de votació popular, que s’acabarà el dia 9 d’abril.

L’acte de lliurament de premis es farà el 18 d’abril.

Hem obtingut el diploma de reconeixement com a finalistes i 100 € dels Premis FAPAC pel projecte CUINES DEL MÓN.

Amb la grossa de cap d’any ens tornen 1€ per butlleta. Si voleu cobrar-ho, us heu de posar en contacte amb la persona d’enllaç de la vostra classe abans del divendres 28 de febrer. La primera setmana de març, quan porteu les butlletes, se us entregaran els diners.
Si pel que sigui no ho feu en aquestes dates, ens podreu enviar un correu abans del dimarts dia 31 de març.

Si decidiu NO cobrar les butlletes, estareu fent un donatiu a la CAFI, en benefici dels nostres infants. Gràcies!