Comissió Solidària: Cursos anteriors

CURS 22-23

20/11/2022

A la comissió solidària estem treballant per a poder tenir a punt els Calendaris 2023 de l’escola. El contingut (fotos i frases que hi surten) d’aquest cop, sorgeix de converses amb els infants sobre “què és allò que ens demana concentració”.

Si voleu aconseguir calendari, cal que el reserveu omplint aquest formulari, abans del dia 2 de desembre per a garantir que no us quedeu sense. Si teniu dubtes o preguntes envieu-nos un correu electrònic a solidaria@escolaitaca.cat.

El preu és de 8 €. Recordeu que tot el que es recapta és per ajudar a garantir la igualtat d’oportunitats entre els infants i les famílies de l’escola.

CURS 21-22

Ja es poden reservar els Calendaris Solidaris 2022. Per garantir que no us quedeu sense, és important que ompliu el formulari, teniu temps fins al dia 25 de novembre. Si feu la reserva després d’aquest dia, els tindrem en la segona comanda. Si teniu algun problema amb el formulari, envieu-nos un correu electrònic a  solidaria@escolaitaca.cat.

Recordeu que tot el que es recapta serveix per a garantir la igualtat d’oportunitats entre els infants i les famílies de l’escola.

CURS 20-21

Durant el curs s’han venut productes d’Ítaca (Boc’n’rolls, calendaris, bosses i samarretes). El que es recapta serveix per a garantir la igualtat d’oportunitats dels infants de l’escola i les seves famílies.

CURS 19-20

La Comissió de Finançament va presentar una candidatura als premis FaPaC 2020 amb el projecte CUINES DEL MÓN, que es va dur a terme el curs passat a l’escola, promogut per la Comissió Solidària.

Amb votació popular, el nostre projecte ha quedat finalista. Això ha resultat un premi de 100€ per a l’escola. Moltes felicitats a totes i tots i gràcies per les votacions.