MENJADOR CURS 2021-2022

Contacte Comissió del Menjador: menjador@escolaitaca.cat

Contacte empresa del menjador Pam i Pipa: mercepamipipa@gmail.com o WhatsApp 662158163

MENÚS

ENLLAÇ MENJADOR

Infografia-recordatori de  funcionament de l’app:

Normativa-gestió de les incidències (nou-maig 2022): en elaboració.

INICI DE LA NOVA APP DE MENJADOR A LA COMUNITAT DE GRANS L’1 DE MARÇ

INICI DE LA NOVA APP DE MENJADOR A LA COMUNITAT DE MITJANS L’1 DE FEBRER

INICI DE LA NOVA APP DE MENJADOR A LA COMUNITAT DE PETITS

NORMATIVA PER AL CURS 21-22

Preus dels menús: heu de tenir la Quota de la Cafi pagada si voleu gaudir dels preus reduïts.

• Per les famílies que facin ús del menjador 16 dies o més al mes: 6,25€
  • Pe les famílies que facin ús del menjador 2 o 3 dies setmanals: 6,45€
  • Pels esporàdics: 6,65€
  • Si no es paga la Quota de serveis de la Cafi: preu únic de 6,95€

FUNCIONAMENT HABITUAL DEL MENJADOR  (PENDENT D’ACTUALITZACIÓ)

• Per dinar a l’escola heu de tenir feta la INSCRIPCIÓ. Es pot entregar la documentació al vestíbul o preferiblement enviar-la per correu electrònic a la Mercè a mercepamipipa@gmail.com (ELS QUE VAU INSCRIURE-US EL CURS PASSAT, NO CAL QUE HO TORNEU A FER, NOMÉS SI HI HA CANVIS EN LES VOSTRES DADES RESPECTE AL CURS 20-21)

• Per a dinar a l’escola, cal marcar el dia al calendari de l’app abans de les 9:30h per a ser comptabilitzat.

• Per als infants de P3, família i tutor/a respectiu/va, decidiran conjuntament el dia més adequat per a començar a fer-ne ús.

• Els infants INTOLERANTS o AL·LÈRGICS, no podran fer ús del menjador sense informe mèdic.

• Full per a fer petició de dieta tova. i portar-lo a primera hora a la Mercè o enviar-li per correu electrònic.