MENJADOR CURS 2021-2022

Contacte Comissió del Menjador: menjador@escolaitaca.cat

Contacte empresa del menjador Pam i Pipa: mercepamipipa@gmail.com o WhatsApp 662158163

MENÚS

ESTIGUEU SOVINT ATENTS A LA WEB PER SEGUIR LES NOVETATS I CANVIS

NORMATIVA I NOVETATS PER AL CURS 21-22

Preus dels menús: heu de tenir la Quota de la Cafi pagada si voleu gaudir dels preus reduïts.

• Pels alumnes que es quedin 16 dies o més al mes: 6,25€
  • Pels alumnes que es quedin 2 o 3 dies setmanals: 6,45€
  • Pels esporàdics: 6,65€
  • Si no es paga la Quota de serveis de la Cafi: preu únic de 6,95€

FUNCIONAMENT HABITUAL DEL MENJADOR

• Per dinar a l’escola heu de tenir feta la INSCRIPCIÓ. Es pot entregar la documentació al vestíbul o preferiblement enviar-la per correu electrònic a la Mercè a mercepamipipa@gmail.com (ELS QUE VAU INSCRIURE-US EL CURS PASSAT, NO CAL QUE HO TORNEU A FER, NOMÉS SI HI HA CANVIS EN LES VOSTRES DADES RESPECTE AL CURS 20-21)

• Necessiteu tenir una targeta per a cada infant, personal i intransferible. Pels que encara no la tingueu o l’hagueu perdut, val 3€ i cal demanar-la al vestíbul (Mercè o Isa) o ja us la faran amb la primera inscripció a menjador.

• Per a dinar a l’escola, cal passar cada dia la targeta abans de les 9:30h per a ser comptabilitzat. Durant la primera setmana, a l’entrada de la Comunitat de Petits, hi haurà la Isa per recollir la targeta o apuntar al full els infants que es quedin a dinar d’aquesta comunitat. Les famílies de les altres comunitats que hagin de ser ateses, es poden dirigir a la finestreta de la rampa.

IMPORTANT: No es pot fer ús del menjador si teniu un saldo negatiu de 2 menús.

• Si voleu deixar la targeta fixa a l’escola heu d’omplir aquest full d’autorització, i PREFERIBLEMENT ENVIAR-LO PER CORREU ELECTRÒNIC A LA MERCÈ o portar-li al vestíbul. Si un dia l’infant no es queda, heu d’avisar abans de les 9:30h per a que no es passi la seva targeta.

• Si voleu saber quants diners us queden a la targeta, podeu enviar un correu electrònic a la Mercè de menjador, especificant nom de l’infant i número de targeta.

• Per als infants de P3, família i tutor/a respectiu/va, decidiran conjuntament el dia més adequat per a començar a fer-ne ús.

• Els infants INTOLERANTS o AL·LÈRGICS, no podran fer ús del menjador sense informe mèdic.

• Full per a fer petició de dieta tova. i portar-lo a primera hora a la Mercè o enviar-li per correu electrònic.

Properament posarem en marxa una App que es podrà instal·lar als telèfons mòbils o bé fer servir des de la web,  que ens facilitarà molt l’ús del servei de Menjador (i també el d’Acollida i Horari prolongat) a les famílies, substituïnt el sistema de targetes actual.

Un cop posem en marxa l’App, l’empresa Pamipipa s’encarregarà de traspassar el saldo que haguem ingressat a les targetes.