Menjador Curs 2022-2023

Contacte Comissió del Menjador: menjador@escolaitaca.cat

Contacte empresa del menjador Pam i Pipa: mercepamipipa@gmail.com o WhatsApp 662158163

MENÚS   ENLLAÇ A L’APP DE MENJADOR

FUNCIONAMENT I NORMATIVA DE MENJADOR CURS 22-23

(Preguem que us ho llegiu atentament)

Funcionament habitual del menjador. CURS 22-23

*Per a poder dinar a l’escola cal accedir a la web/app i seguir les instruccions d’aquest manual PENDENT D’ACTUALITZAR, que us podeu descarregar.

*Per a dinar a l’escola, cal marcar el dia al calendari de l’app abans de les 9:30h per a ser comptabilitzat.

*Hi ha diverses formes de carregar la targeta, totes des de dins l’app.

*Per als infants de P3, família i tutor/a respectiu/va, decidiran conjuntament el dia més adequat per a començar a fer-ne ús.

*Els infants INTOLERANTS o AL·LÈRGICS, no podran fer ús del menjador sense informe mèdic.

*Aquí teniu el full per a demanar dieta tova i portar-lo a primera hora a la Mercè o enviar-li per correu electrònic.

*Informació i contacte coordinadora de menjador: mercepamipipa@gmail.com

Normativa-gestió de les incidències relacionades amb l’ús de l’app (Maig 2022)

(Protocol vigent, s’anirà revisant)

1-Gestió i procediment a seguir en cas que un infant es quedi a dinar i la família no hagi marcat el servei.

• Comunitat de petits: com que dinen al primer torn, l’infant que no estigui anotat a l’aplicatiu, per evitar-li el temps d’espera, podrà començar a dinar. Posteriorment, la Mercè trucarà a la família per a informar-la i se’ls cobrarà el servei del dia.
    • Comunitats de mitjans i grans: després de la comprovació de les llistes a les aules a mig matí, la Mercè trucarà a la família, per a informar que el/la seu/-va fill/-a no consta en l’aplicatiu. Si es necessita, l’infant es podrà quedar a dinar i es cobrarà el servei del dia.

2-Quan un infant, que ha marcat que es queda a dinar, es posa malalt durant el matí a l’escola, i es truca a la família perquè el reculli

i, per tant, no fa ús del servei de menjador, l’empresa retornarà una part del cost total del menú a la família.

3-Quan un infant vagi de sortida o de colònies, cada família és responsable de desmarcar el/s dia/dies, i l’empresa vetllarà que així sigui.

4-Les famílies amb reiterats errors o oblits, s’estudiaran cas per cas, i es decidiran les mesures a dur a terme.

Preus dels menús:

Cal tenir la Quota de la Cafi pagada si es vol gaudir dels preus reduïts.

Els preus del menús del curs vinent, estan pendents de confirmació.

De moment seguim amb els preus del curs passat:

*Per a les famílies que facin ús del menjador 16 dies o més al mes6,25€

*Per a les famílies que facin ús del menjador 2 o 3 dies setmanals: 6,45€