Comissió d’Activitats Complementàries 2020

Què fem?

Des de la comissió s’organitza i es fa el seguiment d’activitats programades fora de l’horari escolar, garantint que segueixin i complementin el projecte educatiu de l’escola.

• Activitats Complementàries:
      • Recerca, proposta i difusió de les Activitats Complementàries.
      • Gestió de la base de dades dels inscrits.
      • Vetllar pel pagament i la viabilitat de les activitats.
  • Casal d’Estiu: Organització i gestió del casal conjuntament amb l’empresa de lleure.
  • Servei d’Acollida i Prolongat: Organització i gestió dels serveis conjuntament amb Pam i Pipa.

Qui som?

És una comissió mixta: CAFI i escola.

Eva Gómez
Maribel Gómez
Ricard Martí
Núria Puigcorbé
Ester València
Emma González
Noemí Mora

ACTUALITAT

15/09/2020

JA ESTAN OBERTES LES INSCRIPCIONS PER A LES ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES QUE ES FAN A L’ESCOLA. HI HA MOLTS POCS DIES PER INSCRIURE’S, FINS EL DILLUNS 21, JA QUE COMENÇARAN A FINALS DE SETEMBRE.

Inscripció:

• PER A FER-LA, CAL QUE TINGUEU PAGADA LA QUOTA DE LA CAFI.
  • LA QUOTA TRIMESTRAL PER ACTIVITAT ÉS DE 60€.
  • TAMBÉ CAL PAGAR, UNA SOLA VEGADA, ELS 5 € DE L’ASSEGURANÇA.
  • AQUÍ TENIU L’ ENLLAÇ AL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ. CAL QUE HI ADJUNTEU ELS COMPROVANTS DE PAGAMENT
  • TOT S’HA DE PAGAR AL MATEIX COMPTE DE LA CAFI: ES16 0182 4616 2102 0520 8343 (INDICANT NOM COMPLET DE L’INFANT I CONCEPTE EN CASA CAS)

ACTIVITATS QUE S’OFEREIXEN A L’ESCOLA: Teatre musical, dansa contemporània, capoeira, percussió, guitarra, cuinetes, tea time (anglès), tallers científics i judo.

ACTIVITATS EXTERNES QUE ES GESTIONEN DES DE LA CAFI: piscina, anglès i circ.

TROBAREU MÉS INFORMACIÓ A A UN CLIC/COMPLEMENTÀRIES

09/09/2020

RETORN QUOTA COMPLEMENTÀRIES 3R TRIMESTRE 2019-20

Des de dilluns 21 al 2 d’octubre, serem a la sala de la CAFI (rampa) de 9’15h a 9’45h, per a retornar la quota del 3r trimestre del curs passat a les famílies que estaveu apuntades durant el confinament. No cal demanar cita prèvia.

Si no podeu venir:

– delegar la recollida de diners a una altra persona, que haurà de portar un paper amb les dades personals (nom complet, DNI i signatura) del que autoritza i de l’autoritzat.

– com a última opció, els dilluns 21 i 28, es podrà anar a secretaria de les 14’30h a les 16h (sense cita prèvia) a recuperar els diners.

Si teniu algun dubte, poseu-vos en contacte amb la comissió complementaries@escolaitaca.cat

CURS 19-20

20/07/2020

Als infants que estaven apuntats a les activitats complementàries el curs passat, els farem la devolució dels 60€ durant el mes de setembre, corresponents al tercer trimestre, ja que no es van poder realitzar per la situació de pandèmia COVID-19.

30/06/2020

Han començat les inscripcions als cursets infantils pel curs 2020-2021 de la piscina municipal pels alumnes de l’escola.

Necessitareu un document justificatiu de pertineça a la CAFI. Heu d’enviar a documentcafi@gmail.com:  el Nom i cognoms de l’infant i adjuntar el justificant del pagament de la quota de la CAFI.

Consultar més informació

10/06/2020

Del 29 de juny al 31 de juliol el CAE gestionarà el casal d’estiu a l’escola. Les inscripcions es poden fer a partir del dia 11 de juny. Tota la informació la trobareu en aquest enllaç.

01/06/2020

Excepcionalment, la inscripció a les activitats complementàries del pròxim curs, es faràn al setembre.

Properament us informarem de les activitats que es faràn i els dies previstos.

15/04/2020

Durant els mesos que els infants no gaudeixin de les activitats, la quota quedarà aturada, sent abonada la part proporcional, un cop retornem a la normalitat.

Donat que no podem avançar en quin moment tornarem a l’escola, ni en quines condicions ho farem, no podem garantir que les activitats complementàries continuin en funcionament aquest curs escolar.

A mesura que tinguem més informació, l’anirem actualitzant.