Comissió d’Activitats Complementàries 2020

Què fem?

Des de la comissió s’organitza i es fa el seguiment d’activitats programades fora de l’horari escolar, garantint que segueixin i complementin el projecte educatiu de l’escola.

• Activitats Complementàries:
      • Recerca, proposta i difusió de les Activitats Complementàries.
      • Gestió de la base de dades dels inscrits.
      • Vetllar pel pagament i la viabilitat de les activitats.
  • Casal d’Estiu: Organització i gestió del casal conjuntament amb l’empresa de lleure.
  • Servei d’Acollida i Prolongat: Organització i gestió dels serveis conjuntament amb Pam i Pipa.

Qui som?

És una comissió mixta: CAFI i escola.

Eva Gómez
Maribel Gómez
Jasone Latorre
Ricard Martí
Núria Puigcorbé
Ester València
Emma González
Noemí Mora
Cristina Perlado

ACTUALITAT

20/07/2020

Als infants que estaven apuntats a les activitats complementàries el curs passat, els hi farem la devolució dels 60€ durant el mes de setembre, corresponents al tercer trimestre, ja que no es van poder realitzar per la situació de pandèmia COVID-19.

30/06/2020

Han començat les inscripcions als cursets infantils pel curs 2020-2021 de la piscina municipal pels alumnes de l’escola.

Necessitareu un document justificatiu de pertineça a la CAFI. Heu d’enviar a documentcafi@gmail.com :  el Nom i cognoms de l’infant i adjuntar el justificant del pagament de la quota de la CAFI (abans del 31 d’agost).

Consultar informació

15/06/2020

Proposta d’activitats complementàries previstes pel curs 2020-2021: Consulta la informació

10/06/2020

Del 29 de juny al 31 de juliol el CAE gestionarà el casal d’estiu a l’escola. Les inscripcions es poden fer a partir del dia 11 de juny. Tota la informació la trobareu en aquest enllaç.

01/06/2020

Excepcionalment, la inscripció a les activitats complementàries del pròxim curs, es faràn al setembre.

Properament us informarem de les activitats que es faràn i els dies previstos.

15/04/2020

Durant els mesos que els infants no gaudeixin de les activitats, la quota quedarà aturada, sent abonada la part proporcional, un cop retornem a la normalitat.

Donat que no podem avançar en quin moment tornarem a l’escola, ni en quines condicions ho farem, no podem garantir que les activitats complementàries continuin en funcionament aquest curs escolar.

A mesura que tinguem més informació, l’anirem actualitzant.