Comissió d’Activitats Complementàries: Cursos anteriors

curs 22-23

Sondeig de persones interessades en el casal d’estiu de l’escola Data màxima: 23 d’abril

Període de preinscripció a les activitats complementàries fins el dia 18 de setembre

Informació de les activitats complementàries

curs 21-22

Portes obertes a les activitats complementàries

Casal d’estiu 2022

Resultat de les inscripcions a les activitats complementàries

Informació de la Inscripció i pagament complementàries 21-22 (inici de curs)

Informació de les activitats complementàries

curs 20-21

27/03/2021

Tenim tot preparat per reprendre les activitats complementàries tan bon punt les mesures sanitàries ens ho permetin.

A la tornada de vacances iniciem el 3r trimestre, sabeu que aquest curs les complementàries han tingut inscripcions trimestrals,  i si hi ha alguna família que volgués  incorporar-se en alguna activitat complementària que oferim aquest curs queden inscripcions obertes per  Tallers científics  i per  Capoeira. La resta d’activitats segueixen plenes.

Si hi ha alguna família interessada en inscriure el seu fill/a per fer alguna d’aquests dues activitats al 3r trimestre que es posi en contacte al mail: complementaries@escolaitaca.cat

Les famílies ja inscrites rebreu informació tan bon punt puguem reiniciar totes les activitats.

07/01/2021

Per les noves mesures del PROCICAT, de moment no podem començar les activitats complementàries.
Es farà el retorn dels diners en cas que no es puguin fer durant tot el trimestre, o de la part proporcional en cas que sí que es puguin començar durant les properes setmanes.

22/12/2020

Al gener es reiniciaran les activitats complementàries, l’única que acabarem d’assegurar que es pugui fer, és Cuinetes, pendent encara d’algunes gestions (informarem per privat amb les famílies implicades).

09/12/2020

A partir de gener es tornaran a posar en marxa les activitats complementàries.

Els infants que no hi hagin participat en el primer trimestre, tenen la oportunitat d’apuntar-se fins el dia 16 de desembre a les activitats següents:
  • Tallers científics
  • Cuinetes
  • Judo
  • Capoeira
 Per a més informació (dies, horaris, edats…) consulteu aquí.

28/10/2020

Horari actualitzat de les activitats complementàries del 1r trimestre

15/09/2020

JA ESTAN OBERTES LES INSCRIPCIONS PER A LES ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES QUE ES FAN A L’ESCOLA. HI HA MOLTS POCS DIES PER INSCRIURE’S, FINS EL DILLUNS 21, JA QUE COMENÇARAN A FINALS DE SETEMBRE.

Inscripció:

• PER A FER-LA, CAL QUE TINGUEU PAGADA LA QUOTA DE LA CAFI.
  • LA QUOTA TRIMESTRAL PER ACTIVITAT ÉS DE 60€.
  • TAMBÉ CAL PAGAR, UNA SOLA VEGADA, ELS 5 € DE L’ASSEGURANÇA.
  • AQUÍ TENIU L’ ENLLAÇ AL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ. CAL QUE HI ADJUNTEU ELS COMPROVANTS DE PAGAMENT
  • TOT S’HA DE PAGAR AL MATEIX COMPTE DE LA CAFI: ES16 0182 4616 2102 0520 8343 (INDICANT NOM COMPLET DE L’INFANT I CONCEPTE EN CASA CAS)

ACTIVITATS QUE S’OFEREIXEN A L’ESCOLA: Teatre musical, dansa contemporània, capoeira, percussió, guitarra, cuinetes, tea time (anglès), tallers científics i judo.

ACTIVITATS EXTERNES QUE ES GESTIONEN DES DE LA CAFI: piscina, anglès i circ.

TROBAREU MÉS INFORMACIÓ A A UN CLIC/COMPLEMENTÀRIES

09/09/2020

RETORN QUOTA COMPLEMENTÀRIES 3R TRIMESTRE 2019-20

Des de dilluns 21 al 2 d’octubre, serem a la sala de la CAFI (rampa) de 9’15h a 9’45h, per a retornar la quota del 3r trimestre del curs passat a les famílies que estaveu apuntades durant el confinament. No cal demanar cita prèvia.

Si no podeu venir:

– delegar la recollida de diners a una altra persona, que haurà de portar un paper amb les dades personals (nom complet, DNI i signatura) del que autoritza i de l’autoritzat.

– com a última opció, els dilluns 21 i 28, es podrà anar a secretaria de les 14’30h a les 16h (sense cita prèvia) a recuperar els diners.

Si teniu algun dubte, poseu-vos en contacte amb la comissió complementaries@escolaitaca.cat

curs 19-20

20/07/2020

Als infants que estaven apuntats a les activitats complementàries el curs passat, els farem la devolució dels 60€ durant el mes de setembre, corresponents al tercer trimestre, ja que no es van poder realitzar per la situació de pandèmia COVID-19.

30/06/2020

Han començat les inscripcions als cursets infantils pel curs 2020-2021 de la piscina municipal pels alumnes de l’escola.

Necessitareu un document justificatiu de pertineça a la CAFI. Heu d’enviar a documentcafi@gmail.com:  el Nom i cognoms de l’infant i adjuntar el justificant del pagament de la quota de la CAFI.

Consultar més informació

10/06/2020

Del 29 de juny al 31 de juliol el CAE gestionarà el casal d’estiu a l’escola. Les inscripcions es poden fer a partir del dia 11 de juny. Tota la informació la trobareu en aquest enllaç.

01/06/2020

Excepcionalment, la inscripció a les activitats complementàries del pròxim curs, es faràn al setembre.

Properament us informarem de les activitats que es faràn i els dies previstos.

15/04/2020

Durant els mesos que els infants no gaudeixin de les activitats, la quota quedarà aturada, sent abonada la part proporcional, un cop retornem a la normalitat.

Donat que no podem avançar en quin moment tornarem a l’escola, ni en quines condicions ho farem, no podem garantir que les activitats complementàries continuin en funcionament aquest curs escolar.

A mesura que tinguem més informació, l’anirem actualitzant.