Comissió d’Economia solidària 2020

QUÈ FEM?

Aquesta comissió s’encarrega de vetllar per la igualtat d’oportunitats dels infants de l’escola i les seves famílies, independentment de la seva situació econòmica.

• Vetllar per a que tot l’alumnat quedi cobert en tots àmbits de despeses: material, sortides de l’escola i colònies de 5è i 6è.
  • Recaptar fons a través de venda de samarretes, boc’n’rolls i bosses, calendari, llumineta i dinar en el dia especial..
  • Coordinar el Banc d’Hores amb la Berta (contractada per la CAFI) perquè les famílies que ho necessitin puguin aportar la seva col·laboració en forma de treball al centre i la comunitat educativa.
  • Tallers de cuines del món.
  • Donació de llençols per a les migdiades de P3.
  • Donació de kimonos per a judo i pantalons de capoeira.
  • Cooperació amb la festa de benvinguda.

QUI SOM?

És una comissió mixta: CAFI i escola, formada per:

Berta Bonet
Aitziber Aparicio
Olga Sánchez
Anna Correro
Alícia Díaz
Zein Mora
Chafika Tribak
Carolina Cupini
Àgata Casas
David Casas
Judit Duart
Cristina Costa

Contacte: solidaria@escolaitaca.cat

PRODUCTES ÍTACA A LA VENDA

*Consulteu i encarregueu els productes al nostre formulari

*ANIMEU-VOS A COMPRAR CALENDARIS SOLIDARIS, encara en queden!!

ACTUALITAT

La Comissió de Finançament va presentar una candidatura als premis FaPaC 2020 amb el projecte CUINES DEL MÓN, que es va dur a terme el curs passat a l’escola, promogut per la Comissió Solidària.

Amb votació popular, el nostre projecte ha quedat finalista. Això ha resultat un premi de 100€ per a l’escola. Moltes felicitats a totes i tots i gràcies per les votacions.

Consulta-ho a la web de la FAPAC aquí.