Comissió de Festes 2020

Què fem?

La comissió de festes, actua com a motor de les celebracions de l’escola

i vetlla perquè tots els actes vagin en consonància al projecte de l’escola,

basant-se en fer comunitat, compartir, reciclar…

• Benvinguda a les noves famílies cada curs.
  • Festa de Nadal (Torronada).
  • Festa de la Primavera.
  • Carnestoltes.
  • Acampada (juntament amb l’escola).

Qui som?

És una comissió mixta: CAFI i escola.

Jordi Caballol
Roger Canyadell
Rosa Penís
Emma Ramirez
Pili Sala
Montse Soler

Contacte: festes@escolaitaca.cat

ACTUALITAT:

06/02/2021

Enguany el Carnestoltes infantil de Manresa s’ha hagut d’adaptar a les circumstàncies i la proposta que es fa és un concert familiar, amb entrades gratuïtes.
Les podeu aconseguir a l’enllaç https://ajmanresa.fila12.cat/,a partir del proper dimecres 3 de febrer a les 8h.
Per altra banda, us informem que podreu escoltar online les cançons del concert a la pel·lícula “Ambauka i el fantasma Bububú” (40′) que fan el proper diumenge 7 de febrer a les 18h al següent enllaç:

21/12/2020

Com ja sabeu, cada curs, acabem aquest primer trimestre amb una torronada, cantant nadales i penjant desitjos a l’arbre. Aquest curs no és possible poder-nos trobar, degut a la situació sanitària que estem vivint, però des de la comissió de festes  no ens hem volgut quedar sense fer res.

És per aquest motiu que hem posat, igualment, l’arbre al pati i els nens i nenes han escrit els seus desitjos i els han penjat com cada any.

Amb l’arbre i els desitjos ens ha semblat bé fer-vos un petit regal: aquesta felicitació, desitjant i esperant que passeu unes bones festes i que el 2021 sigui pròsper i ens porti coses bones per a totes les famílies.

Curs 2019/2020

CARNESTOLTES MUSICAL

La rua del Carnestoltes de Manresa va ser el diumenge 16 de febrer.

La comparsa de la CAFI d’Ítaca anava de Notes musicals, la proposta més votada per les famílies, juntament amb la de Partitures.

La comissió de festes vol agrair la participació a totes les famílies que van formar part de la rua de Carnestoltes de Manresa,

i als grups de percussió i de capoeira de l’escola, que també van col.laborar i van posar música a la comparsa.