Activitats Complementàries curs 2022-2023

LES COMPLEMENTÀRIES QUE ES FAN A L’ESCOLA

Graella amb els dies i horaris:

Les inscripcions es faran al setembre. Les activitats començaran a l’octubre i finalitzaran al maig.

Descripció de les activitats:

Dansa contemporània

Percussió

Guitarra

Teatre

Bèisbol

Cuinetes

Skate

Capoeira

BTT

LLENGUA DE SIGNES (properament penjarem la informació)

LES ACTIVITATS EXTERNES

Des de la CAFI també s’ofereixen algunes activitats per als socis que paguen la quota, però són les famílies qui es responsabilitzen de dur-hi els infants, ja que es fan fora de l’escola.

PISCINES MUNICIPALS

Informació i inscripcions piscina

*Si voleu gaudir del descompte en la quota de la piscina, un cop pagada la quota de la CAFI i feta la inscripció a les Piscines Municipals, heu d’escriure un mail sol·licitant el justificant necessari a l’adreça families@escolaitaca.cat, indicant nom, cognoms i curs dels infants.

COORDINACIÓ

Les activitats que s’ofereixen han estat aprovades pel Consell Escolar en coherència amb el tarannà educatiu de l’escola.

Un objectiu paral·lel al desenvolupament de les activitats és augmentar la participació dels pares i mares en aquesta comissió per millorar-ne la coordinació.

Podeu consultar el protocol de funcionament.

Per a informació de cada activitat, cliqueu sobre la icona de cada complementària.

Comissió d’Activitats Complementàries

Si teniu algun dubte podeu escriure un missatge a complementaries@escolaitaca.cat